Hosted Zimbra is het alternatief voor Exchange
Hosted Zimbra stelt je in staat bestanden en contacten te delen, mail en agenda centraal te beheren en nog veel meer.
Met Hosted Zimbra heb je toegang tot een online (mobile) webmail waar je alles kunt beheren. Mail, agenda, contacten en bestanden. Met meerdere accounts kun je deze ook nog eens delen. Daarnaast is Zimbra compatible met Windows, Mac en Linux en is de mail doormiddel van IMAP te koppelen aan je smartphone of tablet.
De allerbeste support van Nederland
Altijd bereikbaar
- Klanttevredenheid 9,9
- Deskundige klantenservice
- Ook ‘s avonds en in het weekend (conform SLA)
Hosted Zimbra Pakketten
MEEST GEKOZEN
Veel voor weinig
Zimbra Basic
€5p/m
Specificaties
- 1 Zimbra account
- 1 GB opslag
- Facturatie per jaar
Professioneel
Zimbra Advanced
€25p/m
Specificaties
- 5 Zimbra accounts
- 5 GB opslag i
- Facturatie per jaar
Uitgebreid
Zimbra Premium
€45p/m
Specificaties
- 10 Zimbra accounts
- 10 GB opslag i
- Facturatie per jaar
Meer informatie of Hosted Zimbra bestellen?Neem contact met ons op!
Zimbra is jouw perfecte mailoplossing!

Schaalbaar, ieder moment up of downgradeni

Nooit meer mail kwijt door Mail fallbacki

Samenwerken met je teami

Niet goed? Geld terug!i
Waarom Hosted Zimbra bij iXL?
Veelgestelde vragen
Wat is Hosted Zimbra?
Hosted Zimbra is de perfecte e-mailoplossing voor uw werkplek. Met Hosted Zimbra heeft u toegang tot uw e-mail, bestanden, agenda en taken. Deze kunt u op een eenvoudige manier delen met collega’s. Dit alles is te beheren via een webbased interface maar ook via een client.
Hoe kan ik mijn mail beheren?
Dit kan via uw mailclient of webmail welke standaard wordt meegeleverd bij afname van een hosted zimbra account.
Kan ik mijn Hosted Zimbra account(s) upgraden?
Ja, u kunt te allen tijde uw account upgraden. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar sales@ixlhosting.nl met uw debiteurnummer en het gewenste aantal accounts of storage waar u naar wilt upgraden. U zult een factuur ontvangen voor de upgrade, na betaling zal de upgrade worden doorgevoerd.
Hoe kan ik betalen?
Bij ons kunt u met de meest gebruikte betaalmethoden betalen. Wij maken gebruik van iDeal, bankoverschrijving, automatische incasso, Paypal en creditcard.
Hoe snel is mijn account online?
De snelheid van de oplevering is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Indien u met iDEAL betaalt, is uw account binnen 24 uur online. Betaald u via paypal of bankoverschrijving, dan wordt u account opgeleverd zodra het bedrag op onze rekening staat. Bij paypal is dit binnen maximaal 12 uur, bij bankoverschrijving maximaal 3 dagen, afhankelijk van uw bank.
Wat is het opzegtermijn?
Het opzegtermijn is 1 maand. Wanneer uw account na het opzegtermijn niet is opgezegd, zal het abonnement automatisch worden verlengd. Voor particuliere klanten geldt dat zij toestemming moeten geven om het pakket te verlengen. Dit wordt tijdig per mail aangegeven.
Hoe zeg ik mijn account op?
U kunt uw account in ons klantenpaneel opzeggen. Ook is het uiteraard mogelijk om telefonisch, per mail of via onze livechat contact met ons op te nemen.
Kan ik een account testen?
Op al onze diensten bieden wij een ‘niet goed, geld terug’ garantie. Wanneer u binnen 30 dagen niet tevreden bent over onze diensten, wordt het bedrag geretourneerd.
Wil je meer informatie?
Wil je meer informatie over onze oplossingen? Neem dan contact op met ons op voor een vrijblijvend gesprek!
Neen contact met ons op