support

Managed hosting

Service Level Agreements

Geen zorgen, kies voor een SLA op maat

Management en SLA

Een SLA is een document met afspraken over welk service niveau en welke garanties u van ons mag verwachten. Daarnaast staat beschreven wat er gebeurt wanneer garanties niet worden gehaald en wat de vergoedingssom daarvoor is.

Omdat servermanagement en SLA onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn, bundelen we deze diensten. Hieronder vindt u dus zowel Service Level Agreement eigenschappen als management eigenschappen en prijzen. Kortom; bent u op zoek naar een managed server, dan heeft u naast een server één van de onderstaande ‘Managed SLA’s’ nodig.

SLA op maat?

Vraag direct een offerte aan.

Beste effort SLA

Standaard krijgt u gratis een SLA bij uw dedicated server. Deze heet de ‘Best effort SLA’. Uw server wordt niet gemanaged, maar u mag tijdens kantooruren wel gratis een reboot aanvragen of gebruik maken van onze support. Echter gaat dit op basis van een wachtrij. Met een betaald SLA krijgt u voorrang op andere klanten, onder andere ‘best effort’-SLA klanten.

Het is belangrijk dat de eigenschappen van een SLA volledig naar uw wensen en eisen zijn. De kans is dan ook aanwezig dat één van de bovenstaande SLA’s niet bevatten wat u wenst. Wij bieden de mogelijkheid een SLA geheel naar wens samen te stellen. U kunt dit aanvragen door een offerte bij ons op te vragen, uiteraard geheel vrijblijvend.

Waarom een SLA bij iXL?

24/7 bereikbaarheid
Alle expertise aanwezig en altijd beschikbaar
Datacenter en spare hardware binnen handbereik
Hulp/Advies nodig?
Wij helpen u graag verder!
Bel ons