Storage: 30GB Werkgeheugen: 2048MB
Dataverkeer: 200GB Aantal cores: 2 Cores
33.75 p/m
Storage
Werkgeheugen
Dataverkeer
Aantal cores
Configuratie advies:
Webserver Gemiddelde webserver
Windows Windows Server 2008
Webshop Magento, OpenCart, etc.
Mailserver Mailings, nieuwsbrieven, etc.

Managed en Service Level Agreement

Een SLA is een document met afspraken over welk service niveau en welke garanties u van ons mag verwachten. Daarnaast staat beschreven wat er gebeurt wanneer garanties niet worden gehaald en wat de vergoedingssom daarvoor is.


Omdat servermanagement en SLA onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn, bundelen we deze diensten. Hieronder vindt u dus zowel Service Level Agreement eigenschappen als management eigenschappen en prijzen. Kortom; bent u op zoek naar een managed server, dan heeft u naast een server één van de onderstaande ‘Managed SLA’s’ nodig.

Wilt u meer informatie of advies over onze Service Level Agreements? Bel dan 0318 830207 of stuur een mail: sales@ixlhosting.nl
  • Management
  • Back-ups
  • Proactieve monitoring
  • Updates & controles
  • Update rapportages
  • Service Level Agreement
  • Responstijd
  • Onderhoud
  • Beschikbaarheid
  • Support uren
  • € 49,- p/m
  • Brons
  • Dagelijks
  • 24/7
  • Maandelijks
  • Maandelijks
  • 18 uur
  • Tijdens kantooruren
  • 24 / 7
  • 30 min.
  • € 89,- p/m
  • Silver
  • 2x per dag
  • 24/7
  • Maandelijks
  • Maandelijks
  • 12 uur
  • ‘s Avonds
  • 24 / 7
  • 1 uur
  • € 159,- p/m
  • Goud
  • 2x per dag
  • 24/7
  • Maandelijks
  • Maandelijks
  • 4 uur
  • ‘s Avonds
  • 24 / 7
  • 2 uur
  • Op maat
  • Platinum
  • In overleg
  • In overleg
  • In overleg
  • In overleg
  • In overleg
  • In overleg
  • In overleg
  • Offerte aanvragen

Beste effort SLA

Standaard krijgt u gratis een SLA bij uw VPS. Deze heet de ‘Best effort SLA’. Uw server wordt niet gemanaged, maar u mag tijdens kantooruren wel gratis een reboot aanvragen of gebruik maken van onze support. Echter gaat dit op basis van een wachtrij. Met een betaald SLA krijgt u voorrang op andere klanten, onder andere ‘best effort’-SLA klanten.

Managed SLA op maat

Het is belangrijk dat de eigenschappen van een SLA volledig naar uw wensen en eisen zijn. De kans is dan ook aanwezig dat één van de bovenstaande SLA’s niet bevatten wat u wenst. Wij bieden de mogelijkheid een SLA geheel naar wens samen te stellen. U kunt dit aanvragen door een offerte bij ons op te vragen, uiteraard geheel vrijblijvend. Vraag hier uw offerte aan.

iXL Hosting Live Help

Mail iXL hosting