Business webhosting

Terwijl u zich richt op uw business, wordt uw site 24/7 online gehouden

Zit uw vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op per mail: support@ixlhosting.nl of per telefoon: 0318 830207

Wat is business webhosting? U kunt webhosting vergelijken met een auto die moet parkeren;

Parkeren zonder een goede parkeerplek te vinden is onmogelijk. Met webhosting gaat dit parkeren precies hetzelfde: de gegevens van uw website worden als het ware op een server geparkeerd die toegankelijk is via internet. Met onze business hosting bent u verzekerd van de beste kwaliteit en snelle respons bij storingen. Onderhoud wordt ‘s nachts uitgevoerd en de servers zijn helemaal geoptimaliseerd waardoor onder andere zware applicaties perfect draaien.

Wat gebeurt er als ik de limiet overschrijd?Voor u deze overschrijdt, zult u een melding krijgen

dat u bijna over uw dataverkeer of schijfruimte heen zit. Zodra dit gebeurt is het verstandig contact met ons op te nemen om het pakket te upgraden. U kunt er ook voor kiezen om het zo te laten, maar let er goed op dat de waardes dan niet verder stijgen. Zodra u namelijk over uw limieten heen gaat, wordt u automatisch afgesloten. Wij zullen contact met u opnemen om verdere stappen (zoals upgraden) te bespreken.

Kan ik mijn webhosting pakket upgraden?Ja, u kunt te allen tijde uw webhosting pakket upgraden.

Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar sales@ixlhosting.nl met uw debiteurnummer en het gewenste pakket waar u naar wilt upgraden. U zult een factuur ontvangen voor de upgrade, na betaling zal de upgrade worden doorgevoerd.

Hoe plaats ik mijn website online?U kunt met de gegevens die u per e-mail heeft gekregen

via FTP connecten naar uw website. In public_html kunt u uw website uploaden. Meer informatie over het online zetten van een website kunt u vinden op onze helpdesk: http://helpdesk.ixlhosting.nl/shared-hosting/

Wat is dataverkeer? Dataverkeer verbruikt u zodra uw website wordt bezocht,

Dataverkeer verbruikt u zodra uw website wordt bezocht, u e-mails verstuurd of via FTP bestanden upload of download. Wanneer u dus een bestand van 1 MB 10 keer download, heeft u ongeveer 10 MB dataverkeer verbruikt.

Hoe snel is mijn pakket online?Dit is afhankelijk van de gekozen betaalmethode.

Indien u met iDEAL betaalt, is uw hosting pakket direct na bestellen online. Betaald u via paypal of bankoverschrijving, dan wordt u hosting pakket opgeleverd zodra het bedrag op onze rekening staat. Bij paypal is dit binnen maximaal 12 uur, bij bankoverschrijving maximaal 3 dagen, afhankelijk van uw bank.

Hoe kan ik betalen? Bij ons kunt u met de meest gebruikte betaalmethoden betalen.

Wij maken gebruik van iDeal, bankoverschrijving, automatische incasso en Paypal

Wat maakt Business hosting zo snel?De business servers zijn volledig ingericht om

zware applicaties te kunnen draaien. Er worden zeer weinig gebruikers geplaatst waardoor optimale snelheid blijvend kan worden gegarandeerd. Er vindt absoluut geen overselling plaats. Door gebruik te maken van slimme caching technieken kunnen we de beste snelheid garanderen!

Kan ik een pakket zonder domein afnemen?Ja, u kunt ook alleen een webhosting pakket afnemen.

Ga naar https://mijn.ixlhosting.nl/bestellen2/business-webhosting/, selecteer het gewenste pakket en klik op bestellen. U zult nu een melding krijgen in rode letters “- Omdat u geen domeinnaam bestelt, vragen we u onderaan op de pagina een bestaande domeinnaam in te voeren welke gebruikt wordt voor het webhostingpakket.” Vul onderaan het domein in wat u later wilt registreren of wat u elders heeft geregistreerd, en klik opnieuw op bestellen.

Wat is de opzegtermijn?De opzegtermijn van alle pakketten is 1 maand.

Wanneer het pakket na het opzegtermijn niet is opgezegd, zal het abonnement automatisch voor een jaar worden verlengd. Voor particuliere klanten geldt dat zij toestemming moeten geven om het pakket te verlengen. Dit wordt tijdig per mail aangegeven.

Hoe zeg ik mijn pakket op?U kunt uw pakket in ons klantenpaneel opzeggen.

Ook is het uiteraard mogelijk om telefonisch, per mail of via onze livechat contact met ons op te nemen.

Welk pakket past bij mijn wensen?Er zijn veel verschillende wensen en doelen van websites.

Soms is het makkelijk persoonlijk hierover te worden geïnformeerd. Neem gerust contact met ons op voor een passend pakket.

Kan ik een specifiek pakket afnemen? Ja, wij kunnen u een passend voorstel aanbieden.

Wanneer de gewenste specificaties niet aansluit op onze pakketten, kunt u altijd contact met ons opnemen voor een passend voorstel. Wij bieden u graag een pakket op maat.

Kan ik een account testen?Op al onze hostingpakketten bieden wij

een ‘niet goed, geld terug’ garantie. Wanneer u binnen 30 dagen niet tevreden bent over onze diensten, wordt het bedrag geretourneerd.

Wat is het verschil met Personal hosting? Met personal hosting heeft u tegen aantrekkelijke

tarieven uw website snel online. Tijdens kantooruren kunt u onze helpdesk bereiken. Business hosting geeft meer garantie over het goed functioneren en kunnen bereiken van uw website. Onderhoud wordt ‘s nachts uitgevoerd en een SLA is inbegrepen, zodat binnen een afgesproken tijd moet worden gereageerd. Bekijk hier alle verschillen: https://www.ixlhosting.nl/webhosting/verschil-personal-business

Kan ik Magento draaien?Door de krachtige servers en optimalisatie kunnen

wij de beste en snelste hosting aanbieden die perfect te gebruiken is voor zware applicaties. Echter Magento vereist geavanceerde optimalisatie. Hiervoor bieden wij aparte Magento webhosting pakketten aan: https://www.ixlhosting.nl/webhosting/magento/

iXL Hosting Live Help

Mail iXL hosting