Catch-All mail instellen in DirectAdmin
Met een catch all e-mailadres kun je e-mails die verkeerd geadresseerd zijn (e-mailadres bestaat niet), alsnog binnenkrijgen.
Stap 1: Inloggen DirectAdmin -> Email Management -> Catch-All E-mail
Om een catch all e-mailadres aan te maken ga je in DirectAdmin onder ‘E-Mail Management’ naar ‘Catch-All E-mail’.
Stap 2: Een keuze maken tussen; ‘Fail’, ‘Ignore’, ‘Address’.
Je hebt hier de keuze tussen ‘Fail’, ‘Ignore’, ‘Address’.
Fail: Hiermee stuur je een e-mail naar de zender met de melding dat het e-mailadres niet bestaat.
Ignore: Hiermee wordt er helemaal niets gedaan met de e-mails die verkeerd geadresseerd zijn.
Address: Hiermee kun je verkeerd geadresseerde e-mails doorsturen naar een door jouw gekozen e-mailadres. Je dient hiervoor van te voren een e-mailaccount gemaakt te hebben.
Stap 3: Keuze bevestigen ‘Update’.
Wanneer je een keuze hebt gemaakt klik je op ‘Update’ om te bevestigen.