Storing melden buiten kantoortijden

In dit item lees je hoe er een storing gemeld kan worden buiten kantoortijden.

Je hebt een shared webhosting pakket
De storingslijn mag alleen gebeld worden bij storingen waarbij diensten offline of zeer slecht bereikbaar zijn. Als jouw website niet bereikbaar is, test dit dan eerst via externe tools zoals; Pingdom & downforeveryoneorjustme.com.
Als jouw website niet functioneert, test dan ook of de server niet functioneert om er zeker van te zijn dat dit geen individueel probleem is. Bijv. web45.ixlhosting.nl. Je kunt via onze portal zien op welke server jouw hostingpakket actief is.

Je hebt een managed server of pakket met een SLA
In jouw Service Level Agreement staat exact omschreven welke werkzaamheden / storingen wel en welke niet (of tegen uurtarief) opgepakt worden buiten kantoortijden. Dit is per SLA afhankelijk.

Je hebt een unmanaged server
Neem je een unmanaged server af, dan zal bij het bellen van de storingslijn een uurtarief gerekend worden van €39,- per kwartier.

Ons storingsnummer: +31 (0)318 746023

  • Deel dit bericht