Wat is een service level agreement

Wat is een Service Level Agreement (SLA)

Wij begrijpen je vraag goed en krijgen de vraag regelmatig, want wat is een service level agreement nu eigenlijk? Een service level agreement (SLA) is een document met afspraken tussen jou en ons over de beschikbaarheid en ondersteuning van een product of dienst die je bij ons afneemt. Een SLA geeft jou de zekerheid over de bruikbaarheid van onze producten en diensten. Zo staat er bijvoorbeeld in dat wij een uptima garantie geven van 99,99%, dat we extra back-ups voor je maken en dat je ons 24/7 kunt bereiken voor mission critical support.

Wat kan ik met een SLA?

Met een SLA mag jij gebruik maken van ons expertise en mag je ons noodhulp 24/7 inschakelen. Omdat het beheren van een server en een SLA altijd gecombineerd moeten worden, bieden wij Management & SLA abonnementen aan waarbij dus ook het beheren van je server inbegrepen is.

Bij welke diensten kan ik een SLA afnemen?

We bieden verschillende SLA’s bij verschillende diensten. Ze zijn op te delen in twee categorien, SLA op webhosting en SLA op managed (server) hosting diensten.

Bekijk hier de Management & SLA opties voor servers

Bekijk hier de Management & SLA opties voor business, Magento en WordPress hosting pakketten.